Johtokunta tiedottaa

Syyskokous 2015

Johtokunta tiedottaa:
Syyskokous 2015

Kokouksen puheenjohtajana toimi Janne Yli-Kauppila. Sihteeriksi valittiin Nina Toivonen. Pöytäkirjan tarkastajiksi ja ääntenlaskijoiksi valittiin Toni Aho ja Risto Puupponen.

Kokous päätti olla myöntämättä vastuuvapautta vuoden 2014 johtokunnalle ja päätti vahingonkorvauskanteen nostamisesta vuoden 2014 johtokuntaa vastaan. Päätökset olivat yksimielisiä. Asia etenee siten, että tämän ja ensi vuoden johtokunnat selvittävät asiantuntijoiden avustuksella, onko varsinaisen kanteen nostaminen aiheellista tai järkevää.

Toimintasuunnitelmassa esitettiin mm. kuuden Belgianpaimenkoirat-lehden numeron julkaisemista vuonna 2016.

Päätettiin säilyttää jäsenmaksut ennallaan: varsinainen jäsen 30€, perhejäsen 10€, kasvattajan jäseneksi liittämän kasvatin omistajan jäsenmaksu 20€ ja liittymismaksu 8€.

Tulo- ja menoarvio esitettiin.

Yhdistyksen puheenjohtajaksi v. 2016 valittiin Susanna Korri.

Päätettiin valita kolme varsinaista johtokunnan jäsentä erovuoroisten tilalle. Uudet varsinaiset jäsenet kaudelle 2016-17 ovat Hanna Repokivi, Kaija Säkkinen ja Laura Aho.

Johtokunnan varajäseniksi v. 2016 valittiin Kaarina Pirilä ja Hanne Juutinen.

Yhdistyksen toiminnantarkastajiksi v. 2016 valittiin Kalle Kivimaa ja Teemupekka Virtanen. Varatoiminnantarkastajiksi valittiin Marjukka Aarni ja Marja Tikka.

Nimenkirjoitusoikeutta koskevaa sääntömuutosehdotusta ei hyväksytty, koska haluttiin vielä muuttaa ehdotuksen sanamuotoa. Asia tullee uudelleen esille ensi vuoden kevätkokouksessa.

Kiitos kaikille kokoukseen osallistuneille!