Liity jäseneksi

Liity SBPKY:n jäseneksi!

Jäsenilmoitus
Täytä ja lähetä jäsenhakukaavake. Johtokunta käsittelee anomuksesi seuraavassa kokouksessaan, jonka jälkeen saat jäsenmaksutiedot sähköpostiisi.

Kasvattajajäsenilmoitus
Kasvattaja voi liittää kasvattiensa omistajat ensimmäiseksi vuodeksi SBPKY:n uusiksi jäseneksi ilman liittymismaksua ja lähes puoleen hintaan normaalista vuosimaksusta.

Belgianpaimenkoirayhdistyksen jäsenenä

• voit osallistua yhdistyksen tapahtumiin (leirit, koulutuspäivät, belgipäivät, webinaarit ym.) jäsenhinnalla
  • sinulla on mahdollisuus hakea mukaan toko-, agility-, paimennus-, jälki- tai hakurenkaaseen
  • voit mainostaa Belgianpaimenkoirat-lehdessä ja yhdistyksen kotisivuilla jäsenhinnalla
  • pääset päättämään belgianpaimenkoiriin ja yhdistykseen liittyvistä asioista sääntömääräisiin vuosikokouksiin
  • saat vuosittain neljä mielenkiintoista Belgianpaimenkoirat-lehden numeroa
  • voit osallistua ja ilmoittaa koirasi tulokset Vuoden Belgianpaimenkoira- kilpailuun
  • voit osallistua paikallisen alaosaston toimintaan. Alaosastojen kautta on mahdollista kouluttautua SBPKY:n tuella koulutusohjaajaksi, toimihenkilöksi tai tuomariksi
  • sinulla on oikeus kilpailla rotumestaruuksista (agility, FH, IGP, kansalliset palveluskoiralajit, mondioring, paimennus, tottelevaisuuskoe, rally-toko, valjakkohiihto, vesipelastus, koiratanssi)
  • sinulla on oikeus osallistua edustusjoukkuevalintoihin ja mahdollisuus päästä edustamaan SBPKY:tä belgianpaimenkoirien MM-kisoihin

Kasvattajana voit edellämainittujen etujen lisäksi

• osallistua ilmaiseksi Belgipäiville
  • käyttää ilmaiseksi pentuvälityksen palveluita
  • saada yhteystietosi yhdistyksen kotisivuilla sijaitsevalle kasvattajalistalle

Jäsenyys siis kannattaa!
Belgianpaimenkoirayhdistyksen jäseneksi voit liittyä vaikka et omistaisikaan belgianpaimenkoiraa; yhdistyksen lehti on erinomainen tietolähde esim. pennun hankintaa suunnittelevalle.

Vuoden 2024 jäsenmaksut

Uudet jäsenet: 43 € (sis. 8 € kertaluonteisen liittymismaksun)
Varsinainen jäsen: 35 €
Perhejäsen: 10 €
Kasvattajajäsen: 20 €

Perhejäsen on henkilö, joka kuuluu vuosijäsenen perheeseen ja asuu samassa taloudessa hänen kanssaan. Perhejäsenellä on samat oikeudet ja velvollisuudet kuin vuosijäsenellä, mutta hänelle ei lähetetä yhdistyksen julkaisuja.

Mikäli koirasi kasvattaja liitti sinut jäseneksi viime vuonna, niin tänä vuonna on sinun vuorosi suorittaa oma jäsenmaksusi. Jäsen- eli viitenumerosi (6 numeroa) löydät lehden takaa nimen yläpuolelta.

Jäsenmaksutili on FI22 5506 0020 1369 72, mutta jos haluat liittyä jäseneksi, niin älä maksa jäsenmaksua ennen kuin olet täyttänyt ja lähettänyt jäsenanomuslomakkeen ja saanut sähköpostissa viitteelliset maksutiedot.

Osoitteen muutos

Jos osoitteesi tai muut yhteystietosi ovat muuttuneet, ilmoitathan siitä jäsensihteerille joko osoitteenmuutoslomakkeella tai sähköpostitse: jasenasiat-sbpky[at]finbelge.fi

Jäsensihteeri

Marja Saarinen